Аромат кориці під льоду, Chanel Hesitation і новорічний макіяж на кожен день.

"Рік мавпи ж" так прокоментувала консультант "-Инглот"- відсутність коричнево-оранжевих відтінків тіней в магазині. Не знаю, невже хтось серйозно зібрався робити макіяж мавпи? Але від трендів відставати не буду.


Я, звичайно, не буду сьогодні показувати як перетворитися з людини мавпу. Такий макіяж може вийти сам собою: якщо багато нервувати і не висипатися, що перед новим роком досить часто буває. Нерви-нерви...


Загалом, не знаю чому, але чомусь прийнято вважати, що новорічний макіяж - це обов'язково купа блискіток і вирвиглазні кольору. Я вирішила, що зимовий макіяж не обов'язково повинен бути саме таким. Тим більше, що новорічного настрою хочеться не тільки в новорічну ніч, а прямо зараз. Очікування дива не менш чудово чим саме чудо. Адже так?



Для цього макіяжу я використовувала, мабуть, найулюбленіші свої косметичні продукти, які із задоволенням користувалася і весь цей рік, а деякими і вже не перший рік.


Наявності Шанелемания і Лимиткозависимость!


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Мабуть, перерахую всіх героїв поіменно прямо відразу. Адже, що ні назва продукту - все б'юті-легенда і гордість моєї косметичної колекції! Багато з них удостоїлися окремих оглядів в моєму блозі, а які-то я покажу окремо найближчим часом.


Тональний крем Dior Nude 020, коректор-консилер Estee Lauder BB Highliter 1C, бронзери Chanel Soleil Tan de Chanel, хайлайтер Chanel Camelia de Plumes, метеорити Guerlain Flocons Enchantes, рум'яна Chanel Joues Contraste 84 Accent, тіні для брів з палетки Dior Eye Designer, олівець для очей Clinique 101 black daimond, підводка Clarins 3-dot liner, тіні-хайлайтер Sisley Silver Touch, туш Chanel Le Volume, олівець для губ Givenchy 11 Pink Lip Liner і блиск для губ Chanel 151 Aragonit.


Ну і головною дійовою особою в цьому моєму макіяжі, якій я присвячую весь свій передноворічний пост, стали моно-тіні Chanel ombre essentielle 106 Hesitation. Моя любов на всі часи! Шалено красивий небанальний червоно-коричневий відтінок з торішньої осінньої колекції бренду.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA



Відтінок

DSCF2666


На перший погляд вони здаються матовими, але це не так, невеликий фірмовий шанелевский микрошиммер в них присутнє, що дозволяє легше наносити їх на повіки і дає можливість носити їх соло, як власне і передбачає формат моно-тіней.


DSCF2663



Свотч на руці:

DSCF4381


Ще раз заспіваю оду самому відтінку. Взагалі я знаю, що баклажаново-бордові відтінки надзвичайно йдуть зеленим очам. Але підібрати відтінок, який не підкреслював вічну червоність моїх чутливих очей надзвичайно складно.


Hesitation - вийшов у Chanel ну просто ідеальним! Не збавити, ні додати, я вважаю!



Свотчи на очах:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Спочатку завдала ці тіні моно з нежирної чорною стрілкою. Вийшов непоганий макіяж на кожен день, я вважаю.


DSCF2623


Якість Hesitation також на висоті. Наношу їх без бази. При цьому і цветоотдача хороша, і добре тушуються і тримаються довго.


Саме тому я так здивувалася, що річна лімітка Chanel Swing виявилися абсолютно іншими за якістю і зникали на мене через пару годин після нанесення.



P1240607


А потім я вирішила додати очам більшою іскристості і в гру вступили моно-тіні від Sisley Silver Touch, які разом зі своїм золотим побратимом, мабуть самі частоиспользуемие мною тіні у всій моїй колекції.


Їх я нанесла на внутрішній куточок ока і на серединку нижнього століття.


P1240559


P1240559b



А пара хайлайтеров - Chanel Camelia de Plumes на виступаючі частилица - спинку носа, вилиці і над верхньою губою, а потім ще й метеорити Guerlain Flocons Enchantes додали моєму обличчю той ефект якого я домагалася.


Образ вийшов льдистим і прохолодним, але все одно залишився теплий і затишний "-аромат кориці", який неможливо загасити в тінях навіть таким посиленим льдистим оточенням.



Получиось у мене, як вважаєте?


P1240624



P1240669

Comments

Popular Posts