Коньяку з ранку? Мої бюті-відкриття.

Вже який тиждень і вранці і ввечері я використовую натуральну коньяку для вмивання. І, знаєте, мені подобається!



Як відомо, очищення шкіри - один з найважливіших запорук її здоров'я. На цю тему, за всі роки, що я цікавлюся косметичними темами, я чула масу діаметрально протилежних думок авторитетних лікарів і косметологів.


Одні радять використовувати для очищення досить агресивні методики зразок щіточок і навіть вафельних рушників. Хтось же навпаки, боїться зайвий раз доторкнутися до обличчя, щоб не дай бог викликати появу передчасних зморшок. Але переплюнули в цій справі всіх чоловіки, вони взагалі кожен день голять своє обличчя і волею-неволею роблять пілінг нижньої частини свого обличчя гострою бритвою.


Звичайно ж, все індивідуально. Кожен вибирає сам, кого йому слухати і чим йому користуватися. Хтось купує за дикі тищі модний clarisonic і не натішиться, хтось взагалі не заморочується на цю тему і вмивається за звичкою - руками або за допомогою ватного диска. Але все пізнається в порівнянні.


Так що, сьогодні я хочу почати з призову до своїх читачів - просто самим взяти і спробувати цей диво-спонжік на собі. І або назавжди в нього закохатися, або піти в Іль де Боте і купити той самий кларисоник або ж повернутися до своїх ватним диском, якщо моя думка не збігається з вашою. По-всякому разі, експеримент з коньяку може дозволити собі будь-яка людина з будь-яким рівнем достатку і будь-яким рівнем чутливості шкіри без будь-яких можливих негативних наслідків, тому що коньяку - це зовсім недорого і абсолютно безпечно.


Що це взагалі таке:


Спонж-коньяку абсолютно натуральний продукт, зроблений з кореня-картоплі рослини коньяку, що росте переважно в азіатських країнах. І по суті, це азіатське відкриття, хоча деякі європейські бренди вже налагодили їх виробництво у себе. Як свідчить всезнаюча вікіпедія, японці взагалі спочатку вживали в їжу це рослина, у тому числі з медичними цілями, протягом майже двох тисяч років.


220px-Amorphophallus_konjac_CBM

Рослина коньяку


220px-Sashimi_konnyaku_by_woinary_Ueda,_Nagano

Сашимі з коньяку












Собі я купила відразу два спонжа коньяку від Missha, в межах своєї весняної програми по знайомству з корейської косметикою. Купила відразу два, тому що була вигідна ціна та тому що було цікаво порівняти. Поки користуюся тільки білим і можливості переконатися в якісь відмінності у мене не було. Але судячи по чужих відгуків, різниця в "-чорних"-, "-білих", "червоних"-, "-зелених"- спонжах досить умовна і на кінцевий результат ніяк не впливає.


Суть в тому, що при виробництві цього губки в них роблять добавки різної глини, яка забарвлює кінцевий продукт і робить його ще більше схожим на тістечко-макаруну.


DSCF2694Крім цього губки для лиця з коньяку також роблять мочалки для тіла (тепер хочу собі таку) і губки для миття дітей.


Missha продає свої спонж у вологому стані,упаковані в герметичні пакети. Тобто його можна дістати і відразу почати використовувати. Зберігати все ж краще на відкритому повітрі, повісивши на його мотузочку, т. до зберігання використаного спонжа з налипшими на нього бактеріями, у герметично закритому пакетику - не зовсім гігієнічно. Правда, він буде підсихати і його доведеться постійно розмочувати перед використанням. Але це вже не проблема. На споживчі властивості це не впливає.


Термін служби такого спонжа - 1,5-2 місяці, але деякі використовують їх довше. А у деяких він приходить в непридатність швидше. Тут уже як пощастить і як ви будете з цією штуковиною звертатися.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


DSCF2681


Схожий на хипстерский пряник - макаруну на мотузочці, спонжік, з відчуттям схожий на щільне желе, попередньо збите міксером для більшої легкості. Трохи слизька мочалка, як-ніби вже просякнута якимось мильним розчином.


Якісь виробники продають коньяку в їх сухому стані, і тоді вони більше схожі на камінці, ніж на ніжні спонжики, і перш ніж почати їх застосовувати за призначенням їх треба добре намочити.


DSCF2683


DSCF2686 height="450" >


DSCF2691


DSCF2693


DSCF2701


Моя думка про коньяку: відчуття після вмивання з цим спонжіком неймовірно приємні, без всяких зусиль і особливих умінь, шкіра стає по-справжньому шовковистою і ніжною. Він якимось невідомим чином зволожує її, ніжно масажує і надає зовнішній лиск. Причому, незалежно від засобу для вмивання, яке я при цьому використовую (сейчаск речі це гідрофільні масло і реактиватор від салонного бренду Babor, який я теж полюбила, мій відгук тут). Але ефект від коньяку є навіть, якщо я взагалі нічого не використовую. Практично, диво!

Мало які пілінги і скраби здатні дати моїй шкірі відчуття чистоти шкіри. Я ще не до кінця для себе вирішила, чи продовжувати мені використовувати скраби, якщо я використовую коньяку. Але думаю, для чутливої і вікової шкіри може вистачити і одного тільки цього спонжика для цілком собі якісного очищення.


Багато дівчат з проблемною шкірою хвалять коньяку за допомогу у вирішенні проблем з акне. Я, до речі, дуже шкодую, що в моїй підліткової юності не було такої кількості недорогих і настільки ефективних засобів для лікування шкіри. Це ж скільки нервів і тональних засобів б зберегла! 8)


Недоліки:


Поки я особливих недоліків не помітила.


DSCF2694


Крім цих спонжей-коньяку в моїй б'юті-практиці присутній натуральна губка для обличчя від Fresh Line, але окрім як використовувати її для змивки масок я її не використовую. Хоч вона не настільки ефективна в плані пілінгу, але зате більш довговічна. Можливо і про неї коли-небудь розповім докладніше.


Загалом, про що ще може говорити людина, що використовує обличчя Губки Боба в своїх соцмережах в якості аватарки, як не про губках і спонжиках? 8)



Де купити спонж коньяку:


Навіть тут не обійшлося без можливостей для експерименту. Не знаю, чи є різниця між спонжами за 100 гривень і за 700. Але зате ви самі можете вибрати, який продавець вам більше сподобається. 8)


я купувала на корейському ebay за 10 доларів за 2 штуки від бренду Missha (безкоштовна доставка в Росію) Можна знайти і в інших магазинах тут же просто вбивши в пошук словосполучення "-Konjac sponge"-.


Є такі конжиковие спонж в "-Летуаль" за 349 грн. без знижки, цілком хорошої якості.


Comments

Popular Posts