Givenchy 11 Pink Lip Liner — ідеальний олівець для нюдовых помад

Givenchy 11 Lip Pink Liner

У мене вже накопичилася велика кількість нюдових помад з рожевим подтоном, але я як не старалася, так і не змогла знайти для них відповідний олівець для контуру. Givenchy 11 Pink Lip Liner Pencil Waterproof здався мені самим підходящим, а ще він вміє робити губи візуально більшим.



Якщо помади я найчастіше купую люксових брендів, то до олівців для губ ставлюся куди простіше і на них волію економити і купую каку-небудь Isa Dora.


Самий мій улюблений нюдовий олівець по своїм якостям Clarins 03 nude і він мені підходить під більшість нюдових помад і блиском, але…. тільки за умови, що помада або блиск з бежевим-коричневим подтоном. Рожеві помади і блиски ці олівці також перетворює в бежево-коричневі. Добре, але не те, чого хочеться.


Широко розрекламований Оленою Кригиної рожевий олівець "-Ів Роше" я теж люблю, але для повної контурної обведення губ, він на жаль не підходить. Висветленная галочка на верхній губі виглядає чудово, але на нижній губі це виглядає як-то занадто. Навіть якщо помада дуже світла.


Є також нечисленні прозорі воскові олівці від того ж Dior, напевно щось подібне є серед професійної декоративної косметики. Але те, чого зовсім не видно мені взагалі шкода витрачати гроші)))


Сьогодні я розповім про те олівці, який підійшов мені на 100% - Givenchy 11 Pink Lip Liner.



Упаковка олівця:

DSCF9618 Люксові олівці навіть, якщо виглядають дуже просто - занадто просто ніколи не виглядають. Дерев'яний грифель з металевої тяжеленькой кришечкою. Фірмова точилка до комплекту не зрівняється по якості з жодними китайськими.


Я навіть вважаю, тільки заради "-фірмової"- точила можна купити хоча б раз собі який-небудь люксовий олівець. Зазвичай, вони "живуть"- і вірно служать навіть після того як олівець давно закінчився.



Опис текстури і відтінку:

Givenchy 11 Lip Pink LinerОлівець Givenchy 11 Pink Lip Liner дуже красивого натурального перлинно-рожевого відтінку. Він щось середнє між рожевим і бежевим і не зіпсує своєю появою ні одну світлу помаду.


Олівець володіє поживними властивостями, оскільки в ньому є вітамін Е, а ось парафіну якраз немає.


По текстурі він досить жорсткий, вам не доведеться з великим зусиллям вдавлювати його в облямівку губ, хоча повністю губи зафарбувати їм дещо проблематично, для мене, у всякому разі.


Особливої водостійкості, яку заявляє виробник, я не помітила. Можливо, якби Але будь-яка помада текстуру олівця на губах і його стійкості вистачає рівно на стільки наскільки буде стійкою сама помада.



Свотчи Givenchy 11 Pink Lip Liner

Untitled-1 Для свотчей олівця Живенши я вибрала кілька відповідних відтінків засобів для губ зі своєї колекції: Chanel Rouge Coco Mademoiselle, Guerlain 60 Gabriel, Chanel Glossimer 297 Sweet beige.


Взагалі спочатку я його купувала під герленовскую помаду і з нею він взагалі збігається як "рідну"-.


swatches Givenchy 11 Lip Pink Liner


Свотчи на губах

1DSCF1486

Тільки з контуром Givenchy 11 Pink Lip Liner на "голих губах"


1DSCF1493

Олівець Givenchy 11 Pink Lip Liner з помадою Guerlain 60 Gabriel


1DSCF1933

Олівець Givenchy 11 Pink Lip Liner і помада Givenchy 37


Мій відгук на саму помаду GIVENCHY ROUGE INTERDIT 37 PRUNE FOLIE можна почитати окремо.



Ціна і де придбати:

Я купувала олівець Givenchy 11 Pink Lip Liner по акції в "-Рів Гош"- взагалі за якісь смішні 200 гривень з чим-то.


Але взагалі його роздрібна ціна в магазинах без знижки - 1185 грн.

Comments

Popular Posts