Nuxe означає — натуральний люкс. Моя думка про аптечної косметики Nuxe

Розповім про свої враження від уходових косметики французького аптечного бренду Nuxe, кілька продуктів якого я недавно випробувала на собі.



Набір відразу з декількох досить важких мініатюр уходових коштів мене прийшов разом із замовленням в якості подарунка.


Ось, власне, весь його склад:


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


NUXE (НЮКС) досить популярний і широко-поширений косметичний бренд з Франції, в якому поєднуються природні компоненти і передові технологічні досягнення в області косметології. Піввікова історія, власна наукова лабораторія, запатентовані унікальні формули засобів і безцінна сила рослин. 80% інгредієнтів коштів Nuxe мають природне походження, некомедогенна, не містить парабени і тому вони безпечні і не викликають алергічних реакцій.
Назва бренду-це неологізм, який склався з двох слів (NATURE і LUXE французькою), це і є основний девіз і посил компанії до нас споживачам.
Ну, а тепер, мій неупереджений відгук на косметику цієї фірми:

1) Засіб для зняття макіяжу з обличчя та очей

EAU Demaquillante Visage et yeux NUXE

DSCF8995Моє враження:


Мені дуже сподобалася ця водичка. У ній немає масла, але при цьому вона дуже ніжно і якісно знімає навіть досить стійкий макіяж. Вона не дратує і не щипає навіть мої дуже чутливі очі, володіє дуже приємним та легким квітковим ароматом.


На самому вода від Nuxe мені навіть більше сподобалася розхвалені Bioderma Sensibio. І якби не запаси з півлітрових пляшок останньої, я б із задоволенням обзавелася повноцінною версією цієї води для зняття макіяжу. Тим більше, що з її допомогою можна робити навіть компреси. А ще вона зволожує і робить шкіру свіжою.


Оцінка: 5 з 5



2) Крем для повік Prodigieux Contour des Yeux

DSCF1892


Prodigieux - антивікова лінійка у Nuxe, допомагає при перших зморшках, бореться з першими віковими проявами.


Гамма специфічних засобів по догляду за шкірою для відновлення природного блиску та ефекту сяючою шкіри. Продукти цієї лінії містять капсульовані фруктові кислоти, а також необхідні шкірі вітаміни, насичені ефірні масла, рослинні екстракти, які подарують вашій шкірі інтенсивне живлення, зволоження, відновлення і захист. Ваша шкіра покращується з кожним днем, баланс відновлюється!

DSCF1896Моє враження:

Перше що сподобалося текстура цього крему для повік, він дуже легкий, схожий на легку емульсію, але при цьому її все ж відчуваєш, коли наносиш на шкіру повік. Не так, як буває з деякими гелевими засобами, від яких відчуття, що просто звичайною водою з-під крана під очима намазала. Вода ця випарувалася, а шкіра так і залишилася сухою. Хоча крем від Нюкс всмоктується практично моментально.


Друге, що мене захопило досить виражений аромат цього крему. Тим, хто не любить квіткові аромати навряд чи підійде, а мені ось дуже сподобалося.


Тестер виявився досить економічним, такого малесенького тюбика мені вистачило на два тижні щоденного використання. Крім загальних захоплень з приводу загальних тактильних відчуттів можу відзначити, що анти-ейдж ефект і зволоження після використання цього крему досить помітні. Хоча це завжди досить складно визначити.


Ідеально використовувати крем після пробудження, щоб позбутися від набряків і мішків під очима.

Склад: Екстракт зеленого чаю 5%, екстракт ромашки 5%, вода волошки 5%, рослинні олії (фундук, огірочник, чилійська троянда) 6,5%, екстракт розмарину, вітаміни А і Є.


Оцінка: 5 з 5



2) Крем для обличчя Creme Fraiche de Beaute Suractivee


DSCF1906Лінія косметичних засобів Creme Fraiche de Beaute (Фреш) створена для оптимального зволоження всіх шарів в епідермісі протягом 24 годин. Продукти серії містять 4 сорти масел і 8 видів молочка рослин (люпин, горох, зелений чай, акація, кокос, мигдаль, овес, соя).

Формула розроблена для мінімізації ризиків алергічних реакцій. Підходить для будь-якого типу шкіри, і чоловікам, і жінкам.


DSCF1914Моє враження:


У цій лінійці зволожуючі креми для різних типів шкіри, але оскільки мені дістався тестер, то досить очікувано, що він виявився для нормальної шкіри. А мені його зволоження трохи не вистачає. І
ще не дуже люблю щільні креми, а Suractivee досить щільної консистенції, вбирається не на раз-два. Але макіяж на нього лягає добре, тут ось без зауважень.


Але ось прямо wow-зволожуючого ефекту від цього крему я не відчула, але і кидати в нього каміння я теж не буду. Не поганий він, просто мені не зовсім підійшов.


Багато блогери дуже хвалять зволожуючу маску з цієї серії Fraiche de Beaute. Як любитель зволожуючих масок, я тепер дуже хочу її спробувати.


Оцінка: 4 з 5


4) Емульсія для обличчя Emulsion Etincelante

DSCF1899Etincelante (Этинселант), природна інноваційна альтернатива пілінгу і агресивним дермобразиям. Перший догляд пілінг, який працює відразу за 3 напрямами для природного сяйва шкіри: вирівнює шкірний рельєф, зволожує, активізує мікро-циркуляцію.


DSCF1902Моє враження:


Чарівний засіб з чарівним квітковим ароматом, яке вирівнює поверхні шкіри і м'яко, але вірно відлущує ороговілий шар без всяких травмуючих процедур.
Емульсія більш легка версія Этинселант, був ще крем, що містить AHA-кислоти. Але вже на жаль, виробник з якоїсь причини зняв цю лінійку з виробництва. Переглянула весь їхній сайт і так і не зрозуміла чому зняли, і чому нічого не вийшло на замін. Прикро, якщо чесно. Тому що емульсія мені сподобалася дуже-дуже.


Оцінка: 5 з 5



РЕЗЮМЕ:


Я рада цьому знайомству з маркою і, в цілому, задоволена її продуктами. Особливо рада, що в набір увійшли кошти з різних лінійок, але при цьому, всі ці засоби чудово поєднуються і комбінуються між собою. Шкода, не всі з попробованного можна купити.


Всі кошти відрізняє досить виражений індивідуальний квітковий аромат, він дуже пізнаваний і навіть досить стійкий. Все-таки один із напрямків у якому розвивається марка - ароматерапевтичний ефект від косметики. Я знаю, що це подобається не всім, але я в даному випадку була абсолютно задоволена всіма ароматами, косметичних засобів від NUXE, які спробувала


Мені навіть здається, що якби кошти від Нюкс були абсолютно марні, від одного запаху можна було б стати красивіше. Загалом, я вже купила собі нічний крем і обзавелася ще парою мініатюр, буду продовжувати і розширювати цю свою приємне знайомство.


А ви користувалися косметикою цієї марки? Що вам сподобалося або навпаки, не сподобалося?


Comments

Popular Posts