Це ж Бубльгум! Огляд помади Shiseido Perfect Rouge PK417 Bubblegum

Кілька останніх днів посилено займаюся тим, що обробляю вже зроблені фотографії косметики і себе в косметиці. Назбиралося їх вже дуууже багато.


А то дійшло вже до того, що за 2-3 рази одне і теж фотографую, тому що не пам'ятаю, що вже сфотографувала, а що ще немає. Я фотографую, переписую і забуваю. Пора вже реєстру фотографій заводити і займатися канцелярською роботою. Але це так, ліричний відступ.


Пост сьогодні буде про помаду Шисейдо, яка хоч і не позбавлена недоліків, але в холодну пору року я її люблю все одно, тому що вона дуже мила і незвичайна..



Взимку і на початку весни нюдовие помади на мені якось не виглядають. Бліденька я якась. Синюшна часом, навіть би сказала. Це лікуватися тільки весняним Таїландом, або ось яскравими рум'янами і помадами.


Тайланда в цьому році у мене не буде, бо криза. Помаду поки купити набагато простіше.


Взагалі з помадою Shiseido Perfect Rouge PK417 BubbleGum знайома вже другий сезон, так що


Але почну оглядати її по порядку.


Упаковка:

Мені подобається і підхід до упаковки у Шисейдо, і зокрема, сама упаковка цих помад, на мій погляд, це просто ідеально. Металевий чорний корпус, ергономіка, дизайн.. Зручно відкривати, приємно тримати. Займає мінімум місця в сумочці і не важить цілий кілограм, як деякі люксові помади. Не буду показувати пальцем у бік Герлен.


Shiseido Perfect Rouge PK417 BubbleGum


Свотчи і опис відтінку:

Коралово-рожевий з найдрібнішої золотистим пилком, яку видно лише в стіку, який немов покрита муаровою золотим пилком. Дрібний шімер розбавляє рожевий колір і робить його неплоским і небанальним. Це звичайно не той "-девочкін"- рожевий.


Відтінок досить благородний, не надто яскравий, я б навіть сказала трохи "-курний"- і, що особливо цікаво, хамелеонистий. По-всякому разі, при фотографуванні і при різному освітленні ця помада виглядає по-різному. Він видає теплоту золотистої пилку, то виглядає досить холодним рожевим.


Shiseido Perfect Rouge PK417 BubbleGum


На свотче продемонстровано як цей відтінок виглядає. Щільність і жирність помади видно неозброєним оком, а ось шиммера не видно абсолютно, вже як не приглядивайся, помада виглядає досить однорідною за кольором.


Shiseido Perfect Rouge PK417 BubbleGum



Технічні характеристики:

Я вже писала про технічні характеристики цієї серії помад у Шисейдо, коли описувала яскравий фуксийний відтінок RS452 Tulip (Тюльпан). У загальному-те головне, що мені в них подобається і що я ціную в холоди - досить щільна масляниста текстура.


Мої губи сохнуть дуже взимку і навесні, обвітрюються, тому матові помади, або помади з легкими текстурами я взимку просто носити не можу. Губи на морозі просто відразу скукоживаются і виглядають дуже шкода. Навіть, якщо на них при цьому самий життєрадісний відтінок. Так що жирні помади, такі як у Шисейдо - моя паличка-виручалочка. З-за цього я готова прощати їм деякі недоліки.


Помада не розтікається і не бруднить зуби. Досить стійка, сходить рівномірно, без скочування в смужку. І навіть після того, як ви її повністю",- з'їсте"-, пігмент трохи в'їдається в губи.


Однак, якщо губи не ідеальні, якщо є лущення вона їх не приховає на жаль. І навіть навпаки підкреслює чи що. Хоча зволожуючі якості в ній присутні, але мабуть їх недостатньо.


Ще з мінусів-якщо ви фарбуєте губи помадою з стіка, як я, то тут можуть бути деякі неприємності, т. к. помада може смугою (особливо, якщо губи не ідеально гладкі). В допомогу вам прийдуть кисть або власні пальці. Ну і скраб для губ, природно.



Свотчи на губах:

Shiseido Perfect Rouge PK417 BubbleGum 00DSCF3486 OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Загальні враження:

Враження у мене від цієї помади двоїсті, якщо чесно.З одного боку відтінок з розряду "-нафарбував і пішов" досить універсальний, необязивающий і що називається "-освіжаючий"-.


З іншого боку, якщо б я писала свій відгук у минулому році на неї, коли тільки купила, то захоплень було б більше. Другий сезон захоплень у мене вже від цієї помади менше. Зараз я більше бачу її недоліки.


Тим більше, що зараз знайшла зараз у Діор схожий відтінок в більш легкій текстурі. Ось зараз пару місяців поношу і розповім про с
вої враження. І покажу порівняльні свотчи.



Ціна і де придбати:

Продається у всіх мережевих магазинах.


Прямо зараз найвигідніше купувати в магазині Летуаль: Зі знижкою ця помада варто 1049 грн. (без знижки близько 1800 грн.)



Ну і образ 8)

1


Навіть два. Тому що на верхній фотоапарат зробив помаду більш холодною. Насправді я бачу її на собі більш коралової, ось приблизно так:


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Comments

Popular Posts