Огляд на помаду Shiseido Perfect Rouge RS452 Tulip (порівняльні свотчи і повний образ)

Як може яскрава фуксія виглядати настільки пристойно і не зухвало, досі не розумію. Але зате я дуже розумію, що Shiseido Perfect Rouge одна з моїх улюблених серій помад, тому що у мене їх несподівано зібралося відразу кілька штук. Почну з найяскравішою з цієї моєї міні-колекції - з Тюльпана.



Історія покупки:


Захотілося мені посеред зими помади рожевого кольору фуксії, яка б при цьому доглядала за губами. Мабуть туга за яскравим фарбам під час тотально білого кольору в природі взяла наді мною верх. Зазвичай я рятуюся лакотерапией, але в цей раз вирішила "-пройтися"- по помадам.


Дивилася я помади Діор, Шанель, Живенши, Герлен, але в підсумку зупинилася все-таки на Shiseido. Ті помади, що мені в магазинах траплялися, були або занадто світлими або з якимись непотрібними блискітками. Та ж Guerlain Girly в принципі відповідала моїм бажанням, але головне чому я від неї відмовилася, не люблю я їх тяжелющией і дешевские упаковки. Як-то от ніяк.


До речі, Shiseido Perfect Rouge RS452 Tulip здалася мені найбільш яскравою помадою на стенді Шисейдо. Що до речі, мене все одно не зупинило.


Упаковка:


Помади Шисейдо подобаються мені упаковкою - лаконічний металевий корпус, який завдяки хвилястому корпусу, приємно лежить в руці. Компактний і функціональний. Ніякого тобі самоварного золотаи інших ознак "-бохатства"-. Все дуже і дуже по-японськи. При цьому, відразу видно, що це помада люкс.



Технічні характеристики:


Купувала я цю помаду взимку, тому відразу скажу про переваги цієї серії помад , адже більшість існуючих помад я не можу використовувати взимку, тому що майже всі вони сушать мені губи.


Плюси:


+ якісна упаковка, лаконічна, проста, недешева. Дуже подобається, що помада досить щільно закривається, що виключає, що вона мимовільно розкриється у вас в сумочці і все там перемажет.


+ вона не сушить мені губи і навіть за ними доглядає.


+ досить стійка, сходить поступово і рівномірно. Не термоядерна, пігмент легко повністю змити навіть простими засобами для зняття косметики.


+ вона дає рівне покриття, не затікає в складки губ і не розтікається навіть без олівця.


+ вона дає щільне покриття, що дає додатковий захист губ взимку.


+ самодостатній відтінок яскравий і між тим делікатний. Дуже подобається його хамелионистость, помада вміє бути різною, при звичайному освітленні це темно-рожевий без натяку на блискітки і перламутр, на сонці це майже неоновий рожевий. На свотчах на губах при різному освітленні це, на мій погляд, видно.


+ самий великий жирний плюс їй за те, що вона якимось дивним чином, не друкується на зубах. А для мене це велика проблема. Я люблю яскраві помади, але із-за цієї причини досить рідко їх "-одягаю"-.


Мінуси:


Мінус, на мій погляд, те ж що і плюс, жирновато все ж вона лягає на губи. Хоча фізично це ніяк не відчувається, просто таке суб'єктивне відчуття. У холодну пору року для мене це плюс, у спеку - все ж більше мінус.


Shiseido Perfect Rouge RS452 Tulip


Аналоги в моїй косметичці:


Для цього поста підібрала кілька наявних на даний момент в моєму арсеналі. 1) Mac Riri Woo (про яку найближчим часом розповім окремо, вона, звичайно, зовсім інша і по текстурі і кольору, додала її скоріше для контрасту), 2) Isa Dora 140 Chelsea Red 3) Avon Bare Rudy 4) Shiseido RS452 Tulip (на фото всі помади і свотчи зліва-направо).


З усіх цих помад найбільш близькою до Шисейдо по відтінку я назвала б помаду від Ейвон. Хоча у Шисейдо безумовно набагато більше фуксії в основі. Але мене все ж дещо здивувало, що на свотче відтінок Avon здався мені настільки близьким Тюльпану. При тому, що в стіку помади виглядають набагато більш різними.


DSCF3365 DSCF3359 DSCF3363


З чим носити і куди ходити в цій помаді:


Для мене ця помада легка альтернатива більш зобов'язуючим червоним помад. Коли мені хочеться акценту на губах, але хочеться більше легкості в образі (читати "-молодості"-), тоді я обираю Тюльпан.


Дуже гарна компанія для помади Shiseido RS452 вбрання сірого і синього кольору, з білим теж буде дуже навіть. Вона, безумовно, привертає увагу, але при цьому досить делікатна і не зіпсує своєю присутністю навіть самий ділове вбрання. У цій делікатнос
ті, на мій погляд, і є справжні японці, які знають толк в чистих, природних кольорах і вміють ними користуватися. Так виглядає справжня японська фуксія, точніше, тюльпан. 8)



Ну і нарешті, так виглядають губи з помадою Шисейдо Тюльпан на обличчі 8)


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


P1120259_1


mid_68824_7630

Comments

Popular Posts