Маків колір: помада Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red

Ще одна моя помадна улюблениця, яку я люблю настільки ж безмірно як самі маки. Яскраві і ніжні, невибагливі й підступні і все це одночасно. Вже такі квіти - маки.



Не так давно робила огляд родички нинішньої помади - Clarins Joli Rouge Papaya 711. І свою основну оду кларансовским помадам я заспівала саме там. Зараз же трохи додам для повноти картини.



Опис виробника:


Класична помада насиченого кремовою текстурою дарує губам чудовий колір з ніжним блиском. Створена на основі інноваційного комплексу "Maxi Lip" з зволожуючими і збільшують обсяг протеїнами, помада, що надає губам привабливу форму, зберігає еластичність і ніжність шкіри. Догляд, колір і омана - для самих спокусливих губ!

Clarins Joli Rouge


Упаковка:

Все та ж. Металевий важкенько флакон сріблястого кольору. Який легко відкривається, але сам, в сумочці не розкриється.


Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red


DSCF4290


Відтінок:


Це той варіант червоної помади на блакитний базі, який подобається мені найбільше. Він досить насичений, але при цьому легкий, ніжний і зовсім "-не замазочний"-, я б назвала його гелем. Пігмент повністю перекриває колір губ, але відчуття прозорості кольору мене не покидає, можливо це відбувається за рахунок хороших зволожуючих якостей помади. В помаді є микрошиммер, але його візуально не помітно, тільки на сонечку і тільки при збільшенні. Що також допомагає губ виглядати більш розгладженими і доглянутими.


swatches Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red

Свотчи на руці Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red


Якщо вам хочеться яскраво червоних губ, ця помада вам зовсім не допоможе. Зате допоможе, якщо вам, як і мені складно подружитися зі статусними і дамськими варіантами червоних губ. Адже не рідко червоні губи надають образу жорсткості і взагалі взрослят. З "червоним маком"- цього не трапляється.


Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red


DSCF5818


Технічні характеристики:


Для мене це взагалі ідеал помади. Я мимоволі порівнюю будь-які інші помади саме з цим своїм еталоном.


Вершкова ніжна текстура цієї помади неймовірно приємна і нітрохи не обтяжує губи. Вона лягає рівно, нікуди не скочується, не закочується, практично не бруднить зуби (що для мене дуже важливо). Особливе задоволення я отримую від того, як ця помада сходить з губ. Виробник заявляє її як довгограючу, можу підтвердити його слова. Вона досить стійка, але без фанатизму. Відбувається це не раптом, а поступово. Навіть якщо ви розмовляєте, їсте, чи п'єте, помада не поспішить залишити ваші губи. А тим більше, не стане залишати зрадницький червоний круг по контуру губ.


Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red спустя пару-тройку часов после нанесения

Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red через пару-трійку годин після нанесення


Взагалі ці помади стали для мене варіантом тінта для губ. Тому що пігмент трохи в'їдається губи і навіть вже після того, як ви її "-з'їли"- ваші губи все ж трохи яскравіше ніж натурель. Що до кінця робочого дня, іноді вельми до речі.


Тільки якщо звичайні тинти сушать мої губи і я практично не можу ними користуватися. З помадою Clarins все досить зручно і приємно. Нафарбувати помадою від Кларанс губи так само приємно, як нанести на них бальзам.


І взагалі дозволяє робити макіяж без олівця, всяких кистей і не вимагає ювелірної точності нанесення. А ще вона пахне якимись смачними цукерками.


Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red


Свотчи помади Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red:


Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red


Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red


Ціна:


Помада Clarins Joli Rouge в магазині Летуаль 1149 грн. без знижок.


В магазині Strawberry.net 922 грн.



Загальні висновки:


Захоплення з помад і блескам від Кларанс у мене напевно не припиняться ніколи. Ще жодного разу цей бренд не розчарував мене своїми засобами для губ. Люблю їх за їх некапризний вдачу і багатофункціональність - і колір вони губ дають, і обсяг, і доглядають за губами про
сто чудово. І рада поділитися з вами своїми маленьькими косметичними радощами.


Раптом вони вам теж сподобаються? 8)


До речі, скоро розповім вам про помаді-близнюка "-Червоного маку"- від Chanel, яку купила з ним практично одночасно. Спочатку я засмутилася, що у мене дві однакові за кольором помади (я намагаюся не плодити двійників у своїх косметичних запаси), але потім зрозуміла, що хоч вони однакові, але такі різні. Так що ось такий анонс-тизер залишаю вам, моїм читачам.)



Ну, і в завершенні, повний образ з помадою Clarins Joli Rouge 734 Poppy Red не з маками, але волошками)


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


red-poppies

Comments