Легендарна стійка помада Lip Tar у відтінку Strumpet від Obsessive Complusive Cosmetics (OCC)

Професійна культова помада в кольорі яскравою стиглої вишні потрапила в мої руки, ну, а далі все як завжди… 8)



Ця помада практично одночасно з'явилася в оглядах відомих блогерів, які не скупилися на свої захоплення. Потім Лена Кригина додала свою лепту до мого зростаючому інтересу до цієї незвичайної помаді і я взяла і замовила собі одну мініатюру на пробу.


Зупинилася на самому безпроблемне відтінку Strumpet, наскільки я зрозуміла з тим же оглядам, всі відтінки відрізняються за своїм технічним характеристикам і я вирішила не ризикувати. Крім того, цей темно-вишневий Лип Тар один з найбільш популярних відтінків.


Загалом, довго чи коротко, але наше знайомство з Тарами відбулося.



Про бренд:


Obsessive Complusive Cosmetics (OCC) відноситься до категорії професійної косметики, яку чомусь досі не продають в наших магазинах. В Америки вона задоволена популярна, особливо в середовищі веганів т. к. це марка vegan and cruelty-free. Тобто в ній не використовуються продукти тваринного походження і ця косметика не тестується на тваринах.



Упаковка: OCC Lip Tar StrumpetПомада представлена у пластиковому тюбику. Обсяг стандартного тюбика - 10 мл, моєї мініатюри - 2,5 мл В комплекті до стандартного йде кисть, я ж використовувала ту кисть, що була у мене в наявності.


DSCF0147


Текстура


Досить рідка і дуже високопигментированная помада на водній основі, вона не схожа на звичайний блиски, ні на гібридну помаду-блиск як флюїд Dior. Вона текстура Lip Тагю


При нанесенні на губи помаду застигає і через якийсь час перетворюється в матову помаду.



Опис відтінку і свотчи:


STRUMPET - колір темної вишні без шиммера, блиску або чогось подібного. Суть продуктів даного бренду така, що велика частина їх продуктів - чистий пігмент, а кілька топових покриттів створюють потрібний ефект і додають "-спецефектів"-.


Вишня на синій базі, так що зуби цей відтінок желтить не буде і навіть навпаки, візуально вибілює їх і відтіняє бліду шкіру.


Untitled-1


Склад:


DSCF0149



Свотчи на губах:


Lip_Tar_OCC_Strumpet_swatches


Загальна думка:


Безумовно, не даремно я задалася метою розшукати і придбати цю помаду, тому що вона дійсно мало на що схожа. Хоча б просто для власного б'юті-досвіду.


Виробник рекомендує наносити помаду на праймер, але його в мене не було, тому пробувала наносити її і на "-голі губи"-і на бальзам. Також пробувала наносити без контурного олівця, але це не найкраще рішення, оскільки Лип Тар поки не застигне дуже рідкий і текучий. При цьому помада заповнює кольором всі складочки на губах, тому ніякої проблеми з непрокрашенними, "-плешивими"- губами з Lip Tar не виникне.


Головний тест будь яскравої помади зубний ця помада теж пройшла на "ура"-. Правда, поки Лип Тар не застигне, а це хвилин 15-20, він нещадно бруднить зуби. І я навіть спочатку засмутилася, тому що для мене це досить поширена проблема, а постійно ходити-стежити за зубами неможливо. Однак, все це проходить, як тільки помада застигне на губах і перетвориться в напівматову помаду. І тоді можна посміхатися нічого не побоюючись. Хоча втім, махати руками все ж не варто терти губи серветкою теж, т. к. можна навести красу "-навколо рота"-, яку стерти без спецзасобів буде досить проблематично.


При нанесенні на губи слід бути обережною і брати мінімум помади на кисть, оскільки вона дуже високо пігментована, дуже рідка і дуже стійка. Так що необхідно дотримуватися максимальну точність при нанесенні. Наносити її потрібно рекомендує бренд - від центру до краю.


Ходять легенди про небувалу стійкості Лип Тарів, загалом-то це одне з головних переваг. Не буду розповідати, що весь день ця помада на мені витримує, т. к. це буде неправдою. Однак 4-6 годин стійкості навіть з невеликими перекусами і чаюванням ця помада витримує. Після обіду помада розчинилася повністю, не залишивши на губах жодного натяку про свою присутність.


Ніякого догляду ця помада не дає, мабуть для цього і потрібен праймер. Після того як помада на губах застигає вона трохи "-тягне"- губи, але не пересушує і не "-скукоживает"- їх навіть при відчутному "-мінусі"- на вул
иці. Насправді, це напевно одна з найбільш комфортних стійких помад, які я пробувала.


Загалом, я дуже задоволена цим своїм знайомством. Єдине, що здалося незручним - упаковка, т. к. я не люблю усієї цієї метушні з пензликами. Але для такого вибухового і яскравого відтінку дана формула помади одна з найбільш зручних і дозволяє користуватися яскравою помадою без оглядки на якісь складнощі, які практично неминуче супроводжують подібні відтінки.


Я б із задоволенням спробувала і інші відтінки і напевно це зроблю, особливо, якщо де-небудь зможу побачити ці помади "-живцем".



Повний образ з OCC Lip Tar Strumpet:


OCC Lip Tar Strumpet


Для макіяжу лиця використовувалися: тональний крем Dior Nude 20, рум'яна Benefit Кульбаба, хайлайтер Chanel Camelia de Plumes, мінеральні тіні Lumiere Cosmetics, туш Givenchy Noir Couture Volume, олівець для очей Avon smokey diamond, підводка 3-dot liner Clarins і олівець для очей на слизову нижньої повіки Chanel 987 OR Blanc


Олівець для губ - Sephora 09 pleasant plum


OCC Lip Tar Strumpet


Де купити і скільки коштує:


Я купувала мініатюру на ebay.


Повноцінні Lip Tar продаються на сайті Pudra, ціна 1100 грн.

Comments

Popular Posts